2014-11-17
Останні статті

Ми не змінювали ціни! Все заради вас!

У зв'язку зі зростанням курсу долара, раз у раз, багато магазинів і виробників змінюють цінник на товарі. Причому цінники змінюються вже так, що економісти, фінансисти та бухгалтери втомилися міняти прайси та розсилати їх на свої відділення та філії.

Американська хімчистка Дніпро востаннє затверджувала новий прайс у 2012 році. До цього часу наш прайс лист не змінився. Тобто ми працюємо за старими цінами.

Незважаючи на те, що курс долара зріс на 100% і сьогодні вже коштує не по 8, а по 16 грн. за 1 долар – ми не змінювали ціни.

Звичайно, про дану ситуацію, можна висунути безліч гіпотез і нам здається, деяким із вас ці гіпотези вже запали в думки: як так - хімчистка Американська, а зростання курсу долара не впливає на ціни, отже хімікати не американські, "лівого" розливу.

Всі ці аргументи не мають під собою жодної підстави. Ми спробуємо пояснити вам, як нам вдається йти назустріч нашим клієнтам і тримати ціни, що непросто. І так секрети нашого стримування:

1. ми маємо дуже великий власний склад, на який постійно закуповуються хімікати, які мають термін зберігання до 50 років - це склад був заповнений у значній кількості і незважаючи на постійне поповнення запасів хімікатів, ми маємо в своєму розпорядженні значну кількість хімікату закупленого за "старими" цінами.

2. нашими інженерами були розроблені та впроваджені нові енергозберігаючі технології, адже ми не стоїмо на місці, внаслідок чого наша фабрика почала економити значні кошти на споживанні газу, світла та води.За деякими показниками нам вдалося зменшити споживання світла через міську мережу на 80%, тобто ми можемо споживати лише 20% електроенергії від раніше заявленої без втрати потужності. Ця розробка наше власне ноу-хау і вона запущена лише кілька місяців тому – вже зараз показує результати значної економії.

3. наші економісти розробили жорсткі заходи щодо бюджетування різних статей витрат, що так само позначилося на результатах діяльності.

Так, завдяки нововведенням ми отримали результат економії, який переклали на можливість непідвищення цін.

Ми не впроваджували і не збиралися впроваджувати: економію хімікату на клієнті, недонадання послуг. Ні об'єм послуг ні дозування хімікату не були зменшені, ви отримаєте ту саму якість наших послуг і навіть ще краще. Ми добре попрацювали з технологічним обладнанням та впровадили енергозберігаючі технології.

Ми намагаємося. Ваша Американська хімчистка!

Чи була для Вас корисною ця інформація? 0